Tevreden Klanten
Beoordelingen






Arjan Lips
12:39 13 Nov 23
Minder dan 1 ster is helaas niet mogelijk. Pure geldtrekkerij en geen verdiepingsvragen of dergelijke bij het onderzoek. De arts heeft totaal geen notie van de... patiënt.lees verder



Rob Mollee
11:12 20 Oct 23
Zeer persoonlijke, vriendelijke en servicegerichte benadering. Absolute aanrader!



ilonka Van den Boogaard - Spruit
08:23 11 Oct 23
De Keuring ging boven verwachting meer dan soepel en tevens de snelheid ! Binnen 1 week alles kunnen regelen door uw medewerking 👍🔝. TOP... services.lees verder

Klaas Visser
09:11 07 Oct 23
Het geneeskundig onderzoek rijbewijs 75+ was professioneel. adequaat en prettig. Ik had mij goed voorbereid en kon alle vragen beantwoorden en de documenten... overleggen. Een punt van aandacht is de bereikbaarheid vanuit de Metro Ganzenhoef, is er naast, misschien nadere uitleg voor nieuwe klanten. Ik moest zoeken en ik hoorde dat van meer mensen in de wachtkamer. Je loopt zo vanuit de Metro naar het gebouw Geldershoofd 80.lees verder

Jos de Groot
13:31 04 Oct 23
Zéér slechte ervaring met dit bedrijf! Voor € 84,95 had ik op 6 augustus een afspraak gemaakt voor Rijbewijskeuring groot C/D/E.Ze adverteren met binnen 1... week keuring, maar ik had 24 juli al betaald en op 6 augustus kon ik pas gekeurd worden, dat zijn 13 dagen later!! Kom ik bij mijn afspraak was ik de gezondheidsverklaring vergeten maar dat was geen punt volgens de arts, als ik 25 euro overmaak met de ZD code zou hij het opsturen. Niet dus!!Ik heb meerdere keren gemaild, telefonisch contact is immers niet mogelijk, en ene Nick bleef volhouden dat ze het hadden verstuurd, maar het CBR had het rapport nimmer ontvangen! Toen kreeg ik een mail of ik nogmaals de ZD code wilde melden aan Rijbewijs Holland maar dan moest ik wel weer 25 euro overmaken. Ja, ik had geen keus anders verloopt in december mijn rijbewijs! Dus 20 september wéér opnieuw 25 euro betaald en de ZD code weer doorgemaild. Wat denk je, 2 oktober hadden ze het keuringsrapport nog niet opgestuurd naar het CBR!!!! Na 20x mailen was ik het zat en heb ik op 2 oktober met luide stem telefonisch tegen de service bali gezegd dat ik mijn advocaat zou sturen en dat zij dan voor alle kosten zouden opdraaien. En ja hoor op 2 oktober werd het keuringsrapport pas verstuurd naar mijn CBR. Zo ga je niet met mensen om. Uiteindelijk heeft het mij € 134,95 gekost!!!GEEN ZAKEN DOEN MET DIT BEDRIJF!!!!lees verder


Nazeer Ali A
07:35 29 Sep 23
Het is echt een goede inspectie. Dokter heeft zeer zorgvuldig en zeer beleefd geïnspecteerd. Goede vriendelijke arts.

Arnold Goedman
17:00 29 Aug 23
Ja, heel erg tevreden mede door de vriendelijkheid en de goede communicatie



Jamal Albaroudi
20:21 23 Aug 23
Ik heb niemand geadviseerd dit centrum te bezoeken. Ik heb het bezocht voor de medische keuring van het rijbewijs. Na het onderzoek is er een formulier dat... door de arts moet worden ingevuld en naar het verkeersbureau moet worden gestuurd. Ze hebben het mij niet verteld om de verkeerscode mee te nemen. Toen ik de speciale code meebracht, vroeg hij me om 25 euro extra, waarbij ik opmerkte dat de verkenner veel meer heeft dan anderen. Bedankt. Geavanceerde fraudemethodenlees verder

Jan Leeuwerink
08:27 23 Aug 23
Na wat mail verkeer zeer snel een reactie wanneer de keuring plaats zou vinden.Bijzonder aardige medewerkers aan de telefoon om de afspraak te bevestigen.Heel... rustig en keurig de keuring ondergaan.Zeer vriendelijke arts.Absolutie aanrader.lees verder


Ed Emmen
11:16 31 Jul 23
Een absolute ramp. Alles, maar dan ook alles ging fout. Het CBR was zelfs bereid om in een mail te bevestigen dat er geblunderd werd. Toch weigeren ze enige... restitutie.Bij deze ontvangt u een mail over ons telefonisch gesprek.U heeft van ons op 12-07-2023 een verwijzing ontvangen in de vorm van een visus vragenlijst. Deze hebben wij u verstuurd naar aanleiding van het ontvangen 75+ keuringsverslag van de keurend arts. Er zijn alleen visuswaarden ingevuld bij het linker oog (VOS) en binoculair (VODS) zonder correctie. Het kan ook zijn dat de waardes "verschoven" zijn en per abuis in het verkeerde vakje ingevuld en is het voor ons niet duidelijk wat de situatie precies is. Wij hebben de keurend arts verduidelijking moeten vragen in de vorm van visuslijst om zeker te weten wat uw gezichtsscherpte is zonder correctie en met correctie om daar een besluit op te kunnen nemen.De tweede keuring was dus nodig omdat wat ingevuld werd bij de eerste keuring helemaal onjuist was, omdat de ingevulde waarde, in het GEHEEL niet overeenkwam met de tweede meting.lees verder

Erwin Brouwer
10:06 31 Jul 23
Snel geholpen, alleen moest ik urine meenemen, die ik ongebruikt weer mee terug kreeg. Het dragen van alle formulieren én het potje urine vond ik als... gehandicapte moeilijk omdat ik daar niet op gerekend had.lees verder

Melanie Kooij
16:27 26 Jul 23
Ten eerste schandalig dat je 74,95 moet betalen om 3 min binnen te zijn en dat hed niet gehoeven de arts was aardig die had zoiets van wat doe je hier... en u heb epilepsie ik zei echt niet hoe komt u daar bij dus en dan ben je 74,95 kwijt belachelijklees verder

Hans Vos
10:44 26 Jul 23
Ik werd keurig op tijd geholpen door een sympathieke keurinngsarts. De vragen die hij stelde waren duidelijk.

Jonathan
08:11 10 Jul 23
Vreselijke ervaring. Arts sprak slecht Nederlands en heeft geen stempel op het formulier geplaatst waardoor het KIWA het formulier heeft afgekeurd. Talloze... keren gebeld met het dringende verzoek op de stempel te laten plaatsen (10 seconden werk), er wordt gewoon niets aan gedaan. Je kunt de arts ook niet persoonlijk spreken als je belt. Geld kwijt. Bedankt voor niets, oplichters.lees verder

Gerard Vogels
08:33 19 May 23
Een goede arts veel ervaring ,verder is mijn aanvraag rijbewijs zeer vlot verlopen,geen klacht hier over.

Michel Poederbach
07:33 03 May 23
Snel een afspraak kunnen maken en ook nog eens vlakbij waar ik woon.Keurig op tijd geholpen en duidelijke uitleg hoe en wat..Ik had een paar uur later al de... goedkeuring van het CBR..lees verder

Jan van Dulmen
07:35 18 Apr 23
Organisatorisch is alles prima geregeld; het maken van de afspraak tot en met de betaling.De keuring zelf is ook prima. Stipt op tijd en makkelijk bereikbaar.